13 Nisan 2010 Salı

Götlüğüm büyüdü sığmaz içime!

Şimdi bahsedeceğim mevzuyu daha önce yazdım ya da konuştum. Hatırlamıyorum. Yazmışsam, vay efendim aynı şeyleri tekrarlıyorsun diyen göt olsun!

Can sıkıntısından blogları dolaşıyorum. Öyle bazen sıkılarak, bazen gülerek okuyorum yazılanları. Lan çıldırıcim! Herkes mutlu, herkes enerji dolu. Sanırsın enerji içeceklerini götleriyle fondip yapmışlar. Hatun işten geliyor, kitap okuyor. Sonra arkadaş grubuyla dışarı çıkıp çılgınlar gibi eğleniyor. Israrla yorulmuyor. Sonra gecenin yarısı eve dönüyor bloğuna yazı yazıyor falan. Noluyoruz lan. Ben çalışırken yemeğimi neremle yediğimi bilmiyordum. Yatağa zor atıyodum kendimi. İnsan mısınız siz! Ne içiyorsanız ben de istiyorum olum aynısından. Sonra bir de böyle çok hassas bünyeler var. Vicdanını dürten bir olay görmeyiversin. Hemen döşüyor bir yazı. Sanki ülkesinin gündemini aşıp dünyaya açılmış. Amerika'da bir insanceğiz köpeğin burnuna osursa "o zavallının burnuna nasıl osurursun seni aşağılık insan!!" diye başlık açacak. Aman artık gelsin yorumlar. ":((( ayy canım benim ya nasıl da yüzünü ekşitmiş. Ossuran adamı kınıyorum!!" canımlı cicimli, kınayan yorumlar 50 rakamına ulaşır. Hassas bünyeler tepkilerini ortaya koyar. Heh dünya kurtuldu artık. Arındık tüm pisliklerden. Hayır bilsem ki bu 50 yorumu yazanlar ossuruk mağduru köpeğe kendi yediği simitin bir parçasını veriyor, tamam alnından öpücem. Klavye hassasiyetine bitiyorum ben.

Hayır şimdi böyle götlek bir yazı yazıyorum ya ben. Gün gelir ossuruk mağduru bir köpek yazısı yazarsam diye de korkmuyo değilim. O zaman bu yazdıklarım götümde patlayabilir. Ama şundan emin olun sayın ahali. Asla bir güne 2den fazla eylem sığdırıp, neşeli ve enerji dolu bir göt olmuycam!

1 yorum:

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

gençler çok enerjikler değil mi? bende bir süre bu mevzuyu merak etmiştim. şimdi oturup her boku rahat rahat yapabiliyorum çünkü askere gideceğim diye işi gücü bıraktım, on dönüm bostan yan gel osman modundayım ama çalışırken hiç öyle olmuyordu.

bir de en çok dikkat ettiğim olaylardan birisi (kadın blog yazarları arasında daha bir yaygın) birinin başından geçmiş trajik bir olay muhakakkak diğerlerininde başından geçmiş olmasıdır.

bir deli çıkmış tutup birini sikmiş daha sonra aynı deli memleketin bir çok şehridi dolaşmış bu blog yazanları tek tek bulmuş bir postada onlara çakmış hiç es geçmemiş.