6 Nisan 2010 Salı

Götten maddeler

  • O değil de hani amerikan filmlerinde kahvaltıda mısır gevreği yiyip çıkıyo ya denyolar. Ben de yiyorum aynısını ama doymuyorum lan! Sorun bende mi mısır gevreğinde mi anlamadım. Ekmeği mideye indirmeden doyabilen canlı varsa, beri gelsin.


  • Hey gidi facebook sen nelere kadirsin. Hediyeleşmenin önemini oyunlarla öğrettin ya insanlara, ben artık bir şey demiyorum!


  • Kafayı sıyırmak ne demektir bilir misiniz dostlar? Delirmeeeek dediğinizi duyar gibiyim. Hayır işte öyle değil! Kafayı sıyırmak; yerde çakmak ararken açık olan pencereyi fark etmeyip kafada 2 cmlik bir sıyrık oluşmasını sağlamaktır. Sonrasında da dünya dönüyomuş hakkaten lan demektir! Evet.


  • Bir tarafını ütüleyip dümdüz yaptıktan sonra diğer tarafını çevirdiğim pantolonun kırışmasıdır beni hayattan soğutan... Bir de diğer tarafta kat izi olmuştur. İyice tiksindim hayattan!


  • Ne Sokrates, ne Dostoyevski, ne Aristo, ne de Konfuçyüs. Koca bir sepet ütüyü bitirmiş hatun kadar düşünememişlerdir! Bir sepet ütüyü bitirmiş kadındır hayatın anlamını çözen. O kadar!


  • Çocuk taklidi yaparak sevimli olmaya çalışan kemçük ağızlı kızları bi yerde toplayıp hapsedelim.Bi süreliğine sadece yemek, tuvalet ve su ihtiyaçlarını karşılayalım.Birbirlerine sürekli taklit yapsınlar.Günlerce, aylarca. Sonra çıkan tiksinç seslerden soğuyup, hayatları boyunca bu eylemi tekrarlamasınlar.Yapalım bunu valla bak. Çocuk sesi çıkaranlara karşı örgütlenelim kardeşler! İmza:kemçüksavar


  • "Özlem ve korku aynı anda hissediliyorsa, delilik kaçınılmazdır." Ben dedim ne olmuş. Aferin bana! Henüz delirmedim.


  • Özel hastanelere para yatırmak istemeyen türk insanı sakın ha hastalanmayın! Devlet hastanesinde doktor sırası beklemek 1.5 saat. Ayakta muayene 1.5 dakika. Tahlil için tüp sırası beklemek 30 dakika. Tüpü doldurmak için beklenen hela sırası 30 dakika. Elde dolu tüplerle laboratuvar sırası beklemek paha biçilemez! Annelerin çıplak ayakla gezme, sırtını ört uyarılarını dikkate alın ya da ölün!


  • O değil de çekyatı-koltuğu çekmeye çalışırken, altındaki halının şahlanması, devasa koltuğu kaldırıp şahlanan halıyı eski yerine koymaya çalışmak ne berbat bir iştir. İyice tiksindim hayattan.


  • Yumurtanın fırçalanmayan tarafının içe çökmesi karşısında dehşete kapılıp, bu deneyi evde yapmaya karar veren, bunun sonucunda halının üzerine kırılan kokuşmuş yumurtayı anne görmeden temizleyen insan varsa o da beri gelsin. Çocukluğuma indim. Ve kendimden tiksindim. Birileri ben de yaptım derse tiksinmekten vazgeçicem. Sevicem çocukluğumu.


  • O değil de diş macununu reklamlardaki gibi aşağıya doğru kıvrılmış uçla başlamak şartıyla, macunu çekerken yukarıya doğru sivrilterek fırçayla buluşturmayı başaran, saçlarını yıkayıp çıktıktan sonra muhteşem buklelere ya da pürüzsüz düzlüğe kavuşan varsa beri gelsin. Alnından öpücem.


  • Hani eskiler "kalemine sağlık azizim" gibi ve benzeri cümleler kuruyor da bize garip geliyor ya. Çok merak ediyorum biz yaşlanınca, "oha lan süper yazı sıçmışsın olum" dediğimizde torunlara garip gelecek mi? "ooo bayıksın grandmother yeaa" derler mi ki. Demesinler lan! Kemçük ağızlı toruna bak. Çok sinirlendim şimdi.


  • Bir konserve mısır 1.65 tl. Bir kutu çiğ köfte 1.50 tl. Bir kavanoz salatalık turşusu 1.65 tl. 12 adet lavaş ekmek 2.50 tl. Bir kase supangle 1.60 tl. Toplamda 10 tl bile olmayan gıdalarla harika bir masa hazırladım. Doydum. Seviyorum seni BİM MARKETLER ZİNCİRİ! Midemin genişlediği ölçüde genişlet rafları. Süphaneke dinimiz amin.


  • Facebook'ta tanışıp, facebookta tartışıp, facebook'ta ayrılan sevgi pıtırcıkları; Şu işin sırrını bana da öğretin lan! Enter tuşuyla kavuşasım var.


  • Bu mesajı kopyalayıp yapıştıran beyaz sarayda çiğ köfte yoğuracak. Bunu yapmayan ise yıllar önce kendisini evlatlık veren aileninin, ismail yk'nın ailesi olduğunu öğrenecek. Gibi ve benzeri cümleleri sarf eden ve gönderen insanlar; beyninizi nereye düşürdüyseniz gidin üzerine basıp iyce ezin. Zira düştüğü yerden bile müdahale etmekte! Ayrıca bu mesajı kopyalayıp 10 yere yapıştırmazsanız küfür edicem size.


  • Jelibon yiyince "hayat güzel aslında lan" diyebilen bir canlı türü olmanın coşkusuyla gülümsüyorum.


  • Ben böyle Franz kafka'nın romanındaki gibi sabah uyanınca böcek olsam ya. Ama böcek iğrenç olur lan. Sabah uyanınca ajdar olayım ben. Bu da iğrenç ama çok merak ediyorum Ajdar'ın ruh halini.


  • Portakalı yedikten sonra kabuklarını bıçakla doğrama alışkanlığıdır beni hayattan soğutan...


  • Kafamın üstündeki balonda hayallerim, kocaman tabağımın içinde jelibonum, bonibonum, didom, tofitam, yumiyumum... (Bu üç nokta ilerleyen saatlerde tüketeceğim gıdaların sembolü) Hayat bana güzel lan!

5 yorum:

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

"Facebook'ta tanışıp, facebookta tartışıp, facebook'ta ayrılan sevgi pıtırcıkları; Şu işin sırrını bana da öğretin lan! Enter tuşuyla kavuşasım var."

bundan bende istiyorum. öğrendiğin zaman bana haber ver.

quare dedi ki...

Tamam gözüm facebookta. Algım açık, takipteyim. Yalnız yakaladığım an kıstırıcam bi pıtırcığı. Ama ayrılık süresi 4 yorum miktarı kadar olunca yakalayamıyorum çocukceğizleri.

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

feysbuk kullanmıyorum. sosyal ağlara karşı tanımlayamadığım bir antipatim var. sen elemanı yakala parasıyla bize özel ders versin.

quare dedi ki...

Bi tanesini kıstırdım gözüme. Yeni ayrılmış bir ergen. İlişkisi yok dedi ve üzgün surat yaptı. Altındaki yorum sayısı 20ye ulaştığında hala ilişkisi yok iletisi değişmezse, özel ders için teklif götürücem kendisine.

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

beklemedeyim.