11 Mart 2010 Perşembe

Bu sadece başlangıç

Ey göt adayı

Evet sana sesleniyorum. Bil ki eğer bir götlükle bilinçli ya da bilinçsiz bir alakan varsa bu kelimenin bu kadar çok kullanılmasından rahatsız olsan da sen de kullanacaksın ve bu kelime kadar yerini dolduran bir tabir bulamayacağını anlayacaksın.

Çünkü götlük öyle bir müessesedir ki, bir laf bile sadece laf olamaz senin için. Duruma göre bazan ettiğin laftan utanırsın bazan da farklı oldum diye zevk alırsın. Ve bu kadar etkilenebilen olduğun için de kendini hakir görür , aşağılarsın. Ama zaten bir götün yere yakın olanı her daim çekingenlikle karışık saygı görürken, yüksek olanın rağbet görmekle birlikte ciddiye alındığı tek nokta çekiciliği olmuştur. Bu sebepten kendini ciddiye alınacak seviyeye ininceye dek aşağılamalısın.

Çünkü anlamalısın ki bugün bir göt olduysan bunun en büyük sebebi seni gereksiz yere yüceltenlerdir. Sana istediğinde herşeyi yapabileceğini zannettirenler, bulunduğun yere layık olmadığını düşündürenler, seni teşvik ettiklerini sanarken aslında sadece sen birşeyler başardığında ben farketmiştim demenin dayanılmaz tatminini yaşamak peşindedir. O kadar kötü olmayanlar ise pozitif düşünceciler ve kişisel gelişimciler tarafından kafaları tecavüze uğramış, etrafındaki herkese öğüt vererek yaşama enerjisi toplayan masum insanlardır, onların üstüne çok gitme çünkü bu amacı önlerinden kaldırdığında yıkıma uğrarlar ve vicdan azabı bir götün kaldıramayacağı kadar büyük bir yüktür.

Sadece onların zehirli iyiliksever kucağından kendini kurtarmadığın müddetçe benliğinin ihtiyacı olanı bulamayacağını bilmelisin. Kendini kandırma süren ne kadar uzun olursa düşüşün de o kadar sert olacaktır.

Derin bir nefes al ve boş tavana bakarak kendine tekrarla: " Ben bir götüm ve bunu sürdürmek için hiçbirşey yapmak zorunda değilim...."

Hiç yorum yok: