10 Mart 2010 Çarşamba

Karaktersiz bir götüm ben!

Evet yanlış okumadınız pek sayın blog ahalisi. Ben karaktersiz bir götüm ve bir göte yakışmasa da quare mahlasını seçmiş bulunmaktayım. Bana istediğiniz gibi hitap etme özgürlüğüne sahipsiniz. Lan göt derseniz, gücenmem. Gerçekten gücenmem. Ama quare deseniz de götlüğümden taviz vermem. Diğer göt arkadaşım tenar ile birbirimizin götlüklerini konuştuğumuz bir anda "göt insanların da bloğu olmalı" düşüncesinden yola çıkarak bu skimsonik bloğu açtık. İçeriği ile ilgili sizleri bilgilendirmek isterdim. Ama bi götten içeriği önceden düşünmüş olmasını beklemeniz, sizin de göt olduğunuzun kanıtıdır. Dileğim odur ki, götünüzün el verdiği ölçüde anlayış gösterin götlüğümüze. Göt kelimesini bu kadar sık kullanmamın nedenini merak ettiniz değil mi? Ettiniz evet. Götlük yapmayın ve merak ettik deyin.

Efenim biz iki arkadaş, ergenliğimizden kurtulamamış iki yabani canlıyız. Başladığımız hiçbir işi tamamlayamıyor oluşumuzun yanı sıra, bu işlere harcanması gereken enerjiyi, işleri neden yapmadığımızı açıklayacak bahanelere harcamaktayız. Sizce bu bile göt olduğumuzu kanıtlamıyor mu? Elbette göt sıfatını kabullenmemizin tek nedeni bu değil. Şüphesiz ki ilerleyen zamanda göt olmanın sırrını uzun uzun yazacağım. Kendime edeceğim, sonuna kadar hakettiğim hakaretlerin beni bu halimden arındırmasını diliyorum.

Ayrıca götlerinizden özür diliyorum. O götler ki bir amaçları var. Bir götün yokluğu insan vücudunu yok edebilecekken, benim gibi bi götün yokluğu hissedilmeyecektir. Erteleme hastalığından müzdarip biri olarak götüme olmadık işkenceler yapmaktayım. Zira sıçmayı bile ertelemekteyim. Hemoroid adayı götümden de özür diliyorum.

İşte böyle. Pıtırcık blog ailenize bir götü dahil ederseniz, en göt halimle gülümseyeceğim sizlere. Unutmayın ki; her insan bir göt adayıdır!

2 yorum:

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

trollemek gibi olmasın ama hafız hızlı gittinizde bokunuz seyrek mi düştü? neredesiniz?

Unknown dedi ki...

çok geç buldum blogunuzu, nerdesiniz götler!